Kladdkaka

Har precis kommit ut ur ett varmt bad & nu sitter jag här och äter kladdkaka. Ska plugga nu på musikläxan så jag kan det tills imorgon. Sen ska jag lägga mig.


Aurora


Pinglan (som stod på Skutan förut)


Goliat


Yasmine (som stog på Skutan förut)

Nu har jag inte redigerat som eller skrivit 'Fotograf Louise PJ ©' som jag brukar skriva. Men regeln är att det är fortfarande inte tillåtet att kopiera mina bilder utan att fråga & det lär ni veta!

Alla bilder är iallafall när jag var på Skutan för ett tag sen då jag fotade lite av hästarna i hagen.


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Lollo, du är så grym på att fota och porträttbilden på Pinglan var superfin! :3

2011-04-01 @ 17:07:49
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0