Låg feber

Just nu har jag 37,5 så jag tror att jag drar till stallet ändå. Känner mig trött & så, men jag provar nog iallafall. Om jag mår dåligt där får jag åka hem. Jag ska iallafall typ dra om en timma ungefär. Hoppas iallafall att jag klarar av att rida. Igår hade jag 37,6 när jag drog till stallet, då klarade jag av att rida så.. Menmen.. Har aldrig ridit Working Equition, så det blir ju spännande!
Har inte så mycket mer att skriva.. Kommer nog blogga mer när jag kommer hem antaligen om jag inte blir värre.

Glöm inte att ni kan vara med på Hot or Not också, kommer bedömma i helgen!


Jag och Meja igår, lite mörk, men orkade inte redigera!

Kommentarer
Postat av: anonym

du kanske inte ska luta dig lite tillbaka och flytta bak skänkeln lite. Men sen när du fattar galopp så ska du inte ta upp skänkeln på shabraket. för jag har sett på en video..

2011-03-03 @ 13:16:20
Postat av: anonym

ps. du är alldeles för hård i handen!

2011-03-03 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0