Programridning


Gammal bild på mig och Trixa.

Idag var det programridning & jag var ju med på Conquest. Framridningen gick asbra, jag gjorde skänkelvikningar, ryggade & red lite serpentinbågar, lite galopp på volterna & sånt där. Skrittade väldigt mycket och gjorde skänkelvikningar flera gånger, hehe. Sen var det min tur att gå till andra ridhuset. Jag skrittade & traven därnere vid C tills det var min tur. Sen red jag in & travade lite innan jag fick börja. Man börjar ju alltid med att rida rätt upp från A mot C, men då saktade Conquest av typ innan jag skulle vända till höger. Så där blev det en miss. Och sen tappade jag typ bort banan & jag var okoncentrerad så allt blev skit. Men Lotta Eckers som bedömde sa att jag hade bra sits och att jag skulle träna på att rida ut mer i hörnen. Ganska nöjd är jag iallafall, men jag är besviken på mig själv för jag blev så ledsen efter. Sjukt irriterande för jag har förstora krav på mig själv.. Aja, bara att träna.. Gick dåligare den här gången än för två veckor sen, men äsch.. Jag vet iallafall vad jag ska tänka på nästa gång. Felinda skulle sen rida honom så jag kollade på när dom andra tävlade, sen fotade jag lite när Felinda red, hon var grym på Conquest. Innan jag åkte hem så kramade jag om Conquest. När jag kom hem käkade jag lunch & nu sitter jag här. Jag har för en stund sen kollat på videon/bilderna på tv:n. Det såg inte så illa ut iallafall förutom avsaktningarna då, men ah.. Conquest är ändå bäst ävens fast vi inte fick så bra poäng.

Bilder och videor kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0