Tidinställtinlägg

Tänkte börja göra lite tidinställdainlägg. Så var beredd på det! :)

Godmorgon, nu ska jag äta frukost och fixa iordning mig. Jag börjar runt åtta så jag ska gå till skolan snart. Idag blir det väl en slappdag antagligen. Har inte planerat. Blir väl datron som vanligt då, ni skulle väl inte förvåna er va? Haha, men updateringen blir nog bra ikväll! Har inte så mycket mer att skriva, men kan bjuda på några oredigerade bilder från igår.





Hehe, detta blev som sagt ett tidinställtinlägg. Jag fick skriva som att det var måndag morgon fast jag skrev det igår, kändes lite konstigt faktist. Men mer bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Maja

TÄVLING PÅ BLOGGEN - "Veckans Ponny"



Nu har jag en tävling på bloggen nämligen "Veckans Ponny" och det skulle vara superkul om DU skulle vilja vara med för tänk om just din ponny blir just "Veckans Ponny".

http://makefake.blogg.se/2011/march/var-med-och-tavla.html#comment - Klicka där för att komma till inlägget, där står det hur du ska göra för att anmäla dig.



OBS!! Eftersom det här är min allra första tävling på bloggen låter jag endast de jag känner få vara med, men om jag märker att många som jag inte känner vill vara med kommer jag ordna tävlingar för de också ! :)



Hoppas du vill vara med ! :)

Kram♥ //Maja

2011-03-28 @ 14:19:05
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0