C O N Q U E S T ♥

Nu är jag hemma, mobilbloggade lite i stallet iallafall. Duktig jag är va? :D Kan inte riktigt min mobil än, så det blev lite cp. Smörjde sadel & tränset väldigt noga idag, tog nog mer än en timma tror jag, hahah.. Tog ut Conquest i stallgången idag. Gjorde det vanliga, sen fotade Emilie mig & lille hästen (: Fick skjuts hem sen av Emma. Har precis käkat för en stund sen & nu sitter jag här & skickar över bilder på Emilie & Dillon. Tänkte att jag skulle lägga in bilderna från när jag tävlade 70 cm på Hilda också i nästa inlägg, hehe, mycket bildbomber hära! Men det är väl bra!? :D Men bilderna kommer iallafall i nästa inlägg, så håll utkik! :D


Favorithästen då jag red på Skutans Gård som nu står i Skåne, saknar ponien enormt.
Finaste Neff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0