Nu ska jag vara duktig och blogga hära!

Är inte på blogghumör just nu, men jag slänger in ett inlägg ändå.. Idag är det tisdag, vi hade som sagt bara tre lektioner - språk, so & matematik. Sen hade vi lunch och sen drog vi (jag, Nathalie & Fanny) till Tungelsta Ridklubb. Vi red och jag red Arcansas igen, vilket gick typ skitdåligt haha.. xd Ibörjan gick det iallafall ganska bra, men i slutet gick det bajs. Inte så jättenöjd, men ah, galoppfattningarna var typ det bästa.. xd Vi hjälpte sen till att ta in lite hästar & så fixade jag sen Arcansas & smörjde hans träns. Vi hade sen teori & då pratade vi mest om foder typ. Sen åkte vi hem och jag kom väl hem runt halv fyra typ. Har faktist inte gjort så mycket, satte mig här.. (: Idag är det föräldrarmöte med elever, så ska till skolan snart.. Sen ska jag nog bara slappa, är sjukt trött. Hade lust att gå ut & jogga men det är typ dåligt väder, kanske går på promenadsbandet istället..

Veckans planeringar:

Onsdag: Skola, sen hem & plugga, tror inte att jag ska till stallet för det är typ tema teori

Torsdag: Skola, sen kanske stallet om jag orkar

Fredag: Skola, sen kanske stallet

Lördag: Stallet och sköta Conquest ♥

Söndag: Tävla Conquest i KM-hoppning! :D :D :D :D


Johanna & Wilma i söndags | Fotograf: Jag | Canon EOS 550D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0