Plugga, plugga, plugga!

Sitter nu och plugga som tusan! Har matteläxa & NO-prov tills imorgon.. Matteläxan var jättesvår, hahaha.. Men ska göra NO:n nu, men jag tror faktist att jag kommer få godkänt iallafall, för det vi ska ha på provet är nog inte så svårt. Ska nog gå & lägga mig om en halvtimma, är redan trött, haha.. Slutar iallafall 13:15 imorgon, sen ska jag kanske klippa mig. :)

För att inlägget inte ska bli förtråkigt kan jag skriva sista dagarnas planeringar för den här veckan:

Fredag: Skola, kanske klippa mig

Lördag: Stallet, sköta Conquest

Söndag: Inget planerat

Jag har ännu inte fått svar från en människa som jag smsade i måndags om att kanske komma & provrida för att bli medryttare, men ah, inget svar.. Så jag vet inte hur jag gör.. Vet inte vad jag ska säga om jag ska ringa igen, haha.. Ska försätta leta iallafall! (: Typ måste hitta en medryttarhäst, haha, annars blir jag galen...!

 
älskar dig ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0