Förberedelse inför tävling.

Uppdateringen har varit väldigt kass, jag vet. Jag ber om ursäkt för det! Idag åkte jag till stallet med Emma och Elin. Precis när jag kom dit, smörjde jag Dillons sadel och träns. Ska nämligen tävla imorgon, det är KM-dressyr. Och jag anmälde mig på Dillon, har dock bara ridit honom 2 gånger innan, så jag har inte så höga förväntningar. Kör på det bästa ändå. Borstade, ryktade, kratsade hovarna, redde ut manen, pannluggen svansen. Sen hjälpte Emilie mig med att göra en fläta i svansen så den blir lite lockig imorgon, sen gjorde jag en inbakad fläta i pannluggen och flätor i manen, tänkte knoppa imorgon. Åkte sedan hem och käkade middag sen hamnade jag här. Tänkte strax plocka fram ridkläder, smörja mina ridskor & chaps sen även ta ett varmt bad. Så ser min kväll ut ungefär. Kanske tittar på någon film sen eller nåt.


Taaaaaagga inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0