Hemma.

Nu är man hemma från skolan, har haft en väldigt seg dag idag. Slutade runt 4, det har tillochmed blivit mörkt redan vid 4 tiden. Just nu är det typ kolsvart ute. Scaaary! På våran långa rast stack jag och Cajsalisa upp till Centrum, kikade in på några affärer, sen gick vi tillbaka. Roligare än att sitta & ruttna i skolan? Har precis krossat en finne som flera tjatade på i skolan, haha, märkte typ inte den i morse. Intressanta klubben antecknar, jao?

Ska hjälpa mamma med maten, sen senare ska jag iväg till stallet för hoppträning, förmodligen på Meja. Vi hörs senare, för nu ska jag skala poootaaatiisss!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja för det mesta är det Misty för hela slanten dock rider jag i en hästgrupp men dom brukar försöka spara Misty till mig ändå vilket jag är evigt tacksam över :) Men allt det gör dom iofs av en anledning haha x)

2011-11-07 @ 23:08:19
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/
Postat av: Lina Carlsson ☺

länkbyte? :)

2011-11-07 @ 23:35:44
URL: http://mashmellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0