Lördag.

Hejsan svejsan! Allt bra med er? Har inte bloggat på några dagar nu, och jag har som sagt inte hunnit. Jag har kommit till en period då jag är förkyld och onormalt trött exakt hela tiden. Skönt att det inte är någon snö ännu, men hoppas iaf att snön kommer till julen, annars blir det ingen rolig jul.

I torsdags var det en väldigt lugn dag i skolan. Vi hade klassens dag, så vi kollade på film. Först 'Tusen gånger starkare' och efter lunchen någon komedi, typ julfilm (minns inte vad den heter). I fredags var det också en ganska lugn dag, dagen gick väldigt fort också. Efter skolan följde jag med farmor, pappa och lillebrorsan till centrum. Vi handlade lite, sen käkade vi på en resturang. Mysigt, sen gick vi hem & kollade på idol och käkade gooodis.

Idag har jag bara slappat, laddar inför imorgon. Har kollat på svtplay, det var live för Globen Horse Show, så jag kikade på det i 2 timmar, haha. Ska strax käka middag, sen bara ta det lugnt.

Imorgon blir det Globen Horse Show, taaaaaggad som fan nu! Längtar som jag vet inte vad. Åker runt 1-2, ska försöka shoppa lite på annexet om jag hittar något roligt. Har några planer på vad jag vill köpa, har en del pengar på mig just nu, men jag vill inte heller göra av med allt. Ska sen se sista showen, alltså finalen. Ska fixa lite med kameran och sånt ikväll. Ladda den och så. Förra året lyckades jag ta med kameran men missade att stoppa i batteriet. Smart jag är.

Nu ska jag strax äta, hörs kanske senare eller imorgon innan jag åker.


Några bilder från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0