No, it's school tomorrow..

Idag är det söndag då, vilket betyder att det är sista dagen på höstlovet, sorligt men sant.. Så det är skola imorgon, tråkigt, men på kvällen är det hoppträning, vilket jag längtar till! Så jag tror nog också att skoldagen kommer gå rätt så fort. Börjar 08:20, så jag får väl lite sovmorgon iaf. Nu ska jag plugga lite, men innan jag gör det kan jag lika gärna skriva veckoplaneringen. Vi hörs senare!

Veckoplanering:

Måndag: Skola, hoppträning på kvällen.

Tisdag: Skola, åka till Tungelsta Ridklubb.

Onsdag: Skola, ridning på kvällen, tror att det står markarbete på schemat.

Torsdag: Skola, inga planer.

Fredag: Skola, inga planer.

Lördag: Åka till stallet och sköta Conquest.

Söndag: Ponnycupen, hemma mot Enskede RS, kommer troligtvis inte rida, men åker ändå dit och hejar/fotar.


En bild på Aqua som jag gillar väldigt mycket | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja vi kan följa varandra på bloglovin, lägger till dig nu på direkten :) tack så mycket! :D

2011-11-06 @ 16:22:46
URL: http://hnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0