Torsdag.

Har varit hemma ett tag nu, har pluggat. Skoldagen var helt okej. Hade ett oförberett prov i SO idag, gick helt okej, får hoppas att jag får mer än E iaf.. Om jag får D blir jag nöjd ändå, för jag gillar verkligen inte religion & sånt där, sjukt tråkigt, dessutom är jag inte expert på det heller. Men snart kommer vi börja med första världskriget, hoppas det blir lite roligare än det vi gör nu. Slutade runt halv 4, eller jag gick ifrån skolan ungefär då, satt kvar rätt länge (som vanligt), för provet var på sista lektionen. Känns skönt att sitta kvar sist av alla, annars skulle jag få dåligt samvete.

Imorgon är det äntligen fredag. Ska ta det lugnt ikväll, är sjukt trött så jag ska nog lägga mig rätt tidigt. Vi kanske hörs senare, ska läsa lite i en bok nu.


En bild på Emilies kanin, när jag var hos henne för några veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0