Torsdag.

Halloj everybody! 
Fick lite sovmorgon idag, vaknade runt halv 10. Rätt skönt ändå! Käkade sen frukost och spelade tvspel. Ska strax fixa mig och käka lunch. Sedan drar jag mig mot bussen och möter Emilie. Ska nämligen sova hos henne idag, sen imorgon ska jag med henne till stallet och fota när hon provrider i en ny ridgrupp. Blir nice! Hon har även fått nya ridstövlar så det blir lite sådär roligare att fota då! (: Ska sticka om någon timme eller nåt, så jag måste fixa lite lunch nu. Hörs senare! ;)


Jag och Liverpool igår, ser ut som att vi ska gå omkull, hahah.

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Liverpool! Nice namn ju! :) Minns inte att nån heter så på Blåkulla..

2011-11-03 @ 15:19:56
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0