Tröttsjuka.

Tror att jag gått på någon sorts tröttsjuka eller nåt, i och för sig vet jag inte ens om det finns någon sån sjukdom, och för den delen drev jag lite också. Men just nu känner jag att jag skulle kunna ramla ifrån stolen när som helst. Ska strax borsta tänderna och lägga mig. Imorgon är det iaf fredag, så har jag inte så stor press på mig, sen har jag inte så mycket läxor heller. Eller några då, men inte något jag måste stressa med. Tur att man inte har prov imorgon, skulle inte klarat av att plugga, iaf inte vid den här tiden.
Oh herregud, vilket intressant inlägg.. Borde nog hitta på lite mer hästrelaterade inlägg ist. Men nu ska jag lägga mig innan jag somnar på datorn eller nåt som kanske blir ännu värre. Godnatt, slänger nog in några inlägg imorgon efter skolan. Fredag imorgon, loooove it ♥, man kan äntligen få slappna av och inte känna på sig så mycket press. Vi hörs imorgon!


Bli frisk, finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0