20:38.

Godkväll allesammans! Idag är det lördag då, dagen har gått otroligt fort. Snart är det söndag då, sen en ny vecka. Tiden går så jäkla fort, jag hänger inte riktigt med, ååh, tiden borde gå saktare..
Imorgon är det tävlingsdags, Pay & Jump på Frank i 70 cm. Taaaaggaaa! Har planerat nu lite och tagit fram min grejer. Åker till stallet runt halv 9, fixar Frank lite innan, borstar och så om jag hinner. Sen gå banan, sen sadla & tränsa och gå ut. Måste byta schabrak också, får be någon att hjälpa mig, kommer annars få skitbrottom. Ser fram imot morgondagen, ska bli kul att tävla Frank faktiskt, med tanke på att jag inte gjort det innan.
Duschade för en stund sen, och sedan hamnade jag här. Ska strax lägga mig, ska upp runt 7-tiden imorgon, så jag ska lägga mig tidigt idag. Kommer nog inte hinna blogga innan då jag måste fixa allt. Men vi hörs imorgon efter tävlingen när jag kommit hem. Hörs då, godnatt! ♥


Första gången jag hoppade Frank, nu taggar vi tills imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Nej! Tiden ska verkligen inte gå snabbt.

2011-10-16 @ 00:31:55
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Långsamt**

2011-10-16 @ 00:32:11
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0