Canon EOS 550D.

Var i stallet idag då, kom dit runt halv 10. Hann inte sköta Conquest, eftersom att det var tävling idag, så vare det jag siktade på mest. Vissa kanske tycker att jag gjorde helt fel, men det skadar ju faktiskt inte om man får vila utan mig xd Gick runt och sa hej till alla roliga, hjälpte Tess med Meja. Bytte schabrak till henne & så. Skulle skött Conquest då när jag hade tänkt det, men då hade han tydligen hö kvar, så jag ville inte störa honom när han åt. Sen när jag kom tillbaka från ridhuset senare så hade han hö igen (?), hmm.. Hann då inte sköta som sagt. Fotade Emilies teorilektion då dom hade longering (stavning?), det hade med Curt och Silver.

Åt sedan lunch och därefter började Blåkullas ryttare att rida fram. Då blev det dags för min lilla kamera att ha kul! Man kan väl säga att jag bombade väldigt mycket idag, och det blir mycket för mig att redigera (dessutom från andra tillfällen också). Det gick grymt bra för alla tycker jag. Sen var det Skogslottens ryttare, där fotade jag lite när några red banan och Johanna snodde min kamera & fotade lite också. Sen hände inte så mycket mer, gick runt med Emilie och sånt. Åkte sedan hem.

När jag kom hem käkade jag middag, och nu sitter jag här och laddar över bilderna till datorn. Sen ska jag sitta och redigera lite bilder så jag kan visa några ikväll! Vi hörs snart, för nu ska jag ta ett varmt bad, det var sjukt kallt idag, frös som en gris, så det blir ett bad för min del.


Jag och Cilvia när jag hade henne i hoppgruppen förra terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0