Gästbloggare

Hej! Jag gästbloggar här just nu hos Louise, hade riktigt tråkigt så tänkte skriva lite om mig & min favorithäst Dalme! 

Jag heter Julia är 13 år, jag blir 14 nu den 21 Oktober! :) Jag har ridit sen 2004 & hade ett års uppehåll & sen fortsatte jag, red först på Ågesta & idag rider jag på Skutans Gård. Jag rider på Skutan ca 3-4 dagar i veckan och så rider jag ridlektioner på Måndagar. Jag bor i Haninge ca 20/25 min från STHLM. Sen rider jag en häst som heter Dalme väldigt ofta. Tänkte berätta lite om honom då!

Han heter som sagt Dalme & är 19 år, en gammal heest. Han är av E. Dalar 154 & U. Grynter 2323, hans föräldrar har tävlat SM osv. Dalme är inhyrd från Taffsnäs men jag har pratat med Pernilla & hon har berättat för mig att vi kanske ska köpa honom, happy! Så nästa år är han kanske våran. Men han har fin kroppsbyggnad men tycker det är synd att han har väldigt mycket underhals, han behöver tränas mer så han får överhals. Kan visa lite bilder!




Vill ni läsa mer om oss så kika in på www.Teamryttarna.blogg.se

/Julia W.

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Söta bilder !!! :D

2011-10-02 @ 18:37:21
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0