Härligt väder.

Har ni kollat ut i fönstret vilket jäkla väder det är, helt underbart! Sol är det vi vill ha, ellerhur! Bloggade inte igår, så jag får väl skriva om gårdagen i detta inlägg. Började 08:00 eller om det var 08:05, jaja, same shit, vi slutade sen 14:20. Mötte Johanna i Centrum, sen gick vi hem till mig. Hämtade min kamera & lite sånt, sen drog vi hem till henne. Vi käkade hemma hos henne sen drog vi vidare till Blåkulla. Träffade massa roliga människor! Kollade på ridgrupper och fotade. Åkte sen hem, fick skjuts av Johannas mamma till stationen med Fanny. Jag och Fanny åkte sen bussen hem. Sen somnade jag efter idol.

Idag vaknade jag runt 9-tiden, käkade sen frukost och klädde på mig ett par mjukisbyxor, linne och tjocktröja. Tog sen bussen till stationen, och tog en till buss, orkade inte gå, det var bara en station, haha. Men gick sen hela Blåkullavägen, eller både gick och sprang faktiskt. Fotade sen Emilie när hon red Amigo, sen smörjde jag Franks träns för jag hade tråkigt. Kunde inte sköta Conquest eftersom att han var och tävlade allsvenskan. Det var sen skötarmöte, var med i kanske en halvtimma sen åkte jag med Emilie till stationen och åkte bussen hem. Mötte mamma och lillebrorsan, fotade lite höstbilder som jag tänkte bjuda på sen! Sitter nu hemma och väntar på att mamma blir klar med lunchen. Sen blir det nog bara att slappa. På kvällen ska jag nog göra mitt hemprov som jag inte har gjort (men som jag har skrivit typ i flera inlägg att jag ska göra, sen har jag inte orkat), hah, men ska göra det ikväll! Bjuder på lite bilder sen när jag har redigerat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0