Jaha, vad ska man skriva här då..?

Visste inte vad jag skulle skriva som rubrik, haha. Men sånt händer ibland. Började skolan som sagt 09:20 och slutade 15:50 ungefär. Gick rätt snabbt ändå, skönt! Hade ganska lång rast, typ en timma eller kanske till och med mer än så. Gick till Centrum och kikade på lite kläder, och herregud vad snygga kläder jag såg. T.ex en skitsnygg vinterjacka, ett par svarta jeans, och typ några andra byxor. Åååh, ge mig pengar! Jag vill verkligen ha de jag såg just nu, är i stort behov av nya kläder, har knappt nåt. När jag har råd (vilket jag inte kommer ha resten av året, då jag ska spara till november till Globen Horse Show..) så kommer jag köpa det förmodligen. Om inte min snälla mamma lägger ut xd Jaja, nu är jag hemma iaf. Skönt som tusan! Väntar just nu på mat, eller tja, jag ska hjälpa till för just nu är jag vrålhungrig, min mage verkligen skriker på mat. Ska sen till stallet, markarbete som gäller. Säkert på Frankis, om Lotta inte har bytt hästar. Frank är ändå sjukt rolig att rida, han kan verkligen gå bra, som han var förra måndagen, jäklar vad han var duktig. Vi hoppade runt 60 cm och vi kom över utan några vägringar, så jäkla stolt över honom. Ska dra om kanske en timma, så innan ska jag också skriva om 'Din favorithäst' från min egna lista som jag gjorde. Får försöka fixa det innan, brukar alltid vara död när jag kommer hem efter stallet, orkar knappt någonting. Men vi hörs strax!


Bjuder på en bild på mig och Fritz från ponnycupsträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0