Kylig höstdag i stallet.

Gick upp runt 8, tog bussen till stallet vid kvart i 10. Träffade Fanny på bussen så vi gjorde sällskap till Blåkulla. Tvättade Conquests spilta, vattenkoppen & krubban. Sedan fotade jag Emilie när hon red Meja. Sen gick vi runt och hade tråkigt, fotade hästarna i hagen & sånt. Det sista jag gjorde var att jag ställde Conquest i stallgången, stod och borstade på honom och Emilie fotade lite bilder. Sedan smörjde jag slarvigt sadeln och tränset (hann inte smörja noga). Åkte sedan hem. Håller på och laddar över bilderna från idag, tänkte visa några sen! Ska skicka massa bilder från tävlingar till några nu, som jag inte har skickat ännu, haha, jag är skitseg på att skicka. Men ah, skriver mer sen, om jag fortsätter på detta blir det bara ointressant.


Gammal bild på Conquest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0