Monday.

Förlåt för dålig uppdatering ska jag väl börja med att säga. Men det är ju inte ovanligt, nu har jag verkligen blivit urusel på att blogga.. Jag vet knappt vad jag ska blogga om. Men det kommer väl, nu får jag väl sluta att deppa & skriva om helgen ist.

Min helg har varit ganska tråkig, eller rättare sagt.. Jag har knappt gjort något. På lördag var jag i stallet, från 11-tiden till halv 2 kanske. Men det har jag redan skrivit om märkte jag, haha. Men igår, var det värsta slappdagen, jag var typ helt slut. Kollade på både The Ring 2 och The Grudge, kan verkligen inte bestämma mig vilken film jag ska välja på hemprovet. Dock är det svårt att hitta rätt tillfällen som man ska skriva ner också. Så, jag satt mest bara och kollade på film igår. På kvällen kollade jag också på Titanic, somnade väl runt 11-tiden. Rätt tråkig helg, Konken var inte i stallet i lördags då han var & tävlade, så jag kunde inte träffa/sköta honom. Känns som att jag knappt har gjort något alls, fast jag egentligen har det xd

Idag är det måndag då, en ny dag på veckan. Som man brukar säga 'Ny vecka, nya tag' eller nåt, haha. Men ja, jag har iaf sovmorgon, hade ingen SO, så jag börjar ist med idrott. Tror att vi typ ska orientera eller nåt, tråkigt.. Slutar 16:00 typ, lång skoldag, men som tur fick man lite sovmorgon.

Ska hem direkt efter, sen ska jag käka & så. Drar sen till stallet. Har hoppgrupp, så idag är det markarbete som gäller. Rider väl Frankis igen, antagligen xd Tror inte att det blir några bilder idag, vi får se.
Nu ropar min mage på mat, måste käka frukost nu, har en timma på mig ungefär, men det hinner jag, haha. Vi hörs senare, kan försöka med lite tidsinställda!


Två bilder från klubbdressyren. ♥ | Fotograf: Emilie Karlman | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0