Vinst idag för oss!

Första ponnycups-matchen för mig var idag då på lilla Bandit. För mig gick det sådär, bortsett från att vägarna blev slarviga och jag red typ försmå volter för han flög innåt skitmycket. Förövrigt gick det bra för alla andra i vårat lag också. Borta laget var Mälaröarna. Vi vann, vilket var skitkul! Jag är är nöjd ändå, ävens fast det inte gick super för mig och Bandit, men jag är sjukt glad att vi vann över motståndarna. Och dessutom var det sjukt kul, eftersom att jag aldrig varit med i Ponnycupen innan.

Domarens kommentar:
Var lite mer nogrann med hörnen så du inte tappar poäng. Försök krama loss (mjuk inre hand) så du får lite eftergift. Något jag faktiskt behöver träna på är att ha mjuk inre hand, så det ska jag börja tänka på mera.
Nästa match är borta-match, tagga! Jag kanske inte rider då, men jag åker med och hejar och fotar!

Efter alla hade ridit hade vi fika. Snackade lite med tjejen som också red Bandit, det som var lite kul var att hon också hette Louise, haha.
Jag red därefter bästa Conquest, han börjar sättas igång, så jag fick förfrågan att rida honom. Skritt på lång tygel i en halvtimma. Han gick runt där med spetsade öron, skitgullig. Han är söt som vanligt, fina lilla hääst ♥ Johanna hängde med till ridhuset och fotade lite med min kamera. Även pappa fotade lite också.
Har sen i stortsett sovit bort hela dagen, haha, var så jäkla trött så jag somnade på soffan efter lunchen. Ska nu plugga lite, och sånt.

Om ni vill se videon när jag red Bandit idag, tycker jag att ni får kommentera! :)


En bild från idag på mig och Bandit.

Kommentarer
Postat av: emilie

Jag vill se! :D

2011-10-23 @ 20:51:27
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Wilma

Ja, jag vill se! :)

2011-10-23 @ 21:49:28
URL: http://ewilmas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vill se! ;)

2011-10-24 @ 07:31:31
URL: http://tokryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0