Måndag.

Tjena!
Har varit hemma ett tag nu.. Slutade lite tidigare, skönt! Skoldagen gick väl helt okej. Trött som vanligt, vilket är jäkligt jobbigt. Ska åka till stallet runt 6 ungefär. Ska käka middag innan och så. Emilie smsade mig och skrev att jag ska rida Frank, det blir nice! :) Alla säger att han är svår att hoppa, men om han håller på så får jag kämpa mycket. Men idag tror jag att vi har markarbete, det hade vi af första gången på terminen i förra hoppgruppen, då lär vi nog göra det idag också ;) Pappa tar med sig kameran, så han kommer att fota mig ;) Kommer förmodligen bjuda på några bilder sen! Vet inte riktigt om jag kommer blogga efter ridningen, jag rider 19:00 till 20:00 och jag kommer nog vara helt slut efter, så bli inte förvånad ifall jag inte bloggar. Är alltid så jäkla trött efter jag har ridit :P Men jag är skittaggad nu! Kommer nog bli svårare i den här gruppen än min förra kan jag nog gissa.. Men ah, det lär jag märka idag! Ska åka om mer än en timma, väntar bara på att mamma ska komma hem så vi kan äta middag, är gaaalet hungrig just nu.. Kanske blir sista inlägget för ikväll, men vi får se! Får hoppas på att jag orkar blogga ikväll!


Charmig bild på Frank, hahahah, jag kan inte sluta skratta! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0