Hoppträningen igår

Måste först och främst be om ursäkt för den usla uppdateringen igår. Lovade att blogga efter jag hade slutat skolan men så blev det inte. Var död när jag kom hem. Somnade i soffan och vaknade precis en halvtimma innan jag och pappa skulle åka till stallet.

Igår på hoppträningen gick det otroligt bra! Jag och Frank funkar mycket bättre nu, det går framåt för varje gång, det är super roligt! Vi hoppade bana igår och jag tyckte att han skötte sig väldigt bra och det är jag sjukt nöjd med! Dock vägrade han 2-3 gånger men bortsett från det gick det verkligen över förväntan. Synd med dom där jäkla vägringarna, attans! Mitt fel var det iaf, kände inte att jag tog halvhalterna riktigt och han gasar på då går det inte. Det där blir nästa steg. Vi har börjat fixa bort vägringarna, nu är det halvhalterna och tänka på galoppen så hoppas jag att vi kommer klara det galant så småning om, men det lär väl ta ett tag. Men det går iaf väldigt bra nu! Pappa filmade så jag tror att jag lägger upp dom sen!

Idag är det redan tisdag. Just nu slappar jag i soffan och ska strax börja plugga. Har ingen lust men jag tvingar mig själv. Nu ska jag plocka fram böckerna och sätta igång, hörs nog lite senare.

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Tack så jättemycket festis! :') <3

2012-04-18 @ 10:58:58
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0