Dagens ridpass.

Idag red jag Chivas och det gick riktigt bra stundtals, kan nog säga att galoppen gick bäst. I traven blev det lite svårare och han blev lite springig. Men galoppen är jag sjukt nöjd med. Fick ett bra tempo och det var lätt att följa med. Vi gjorde lite olika övningar idag. Vi red först på rakt spår vilket gick bra. Han var lite stel i början, men han blev mjukare efter kanske en kvart. Vi red på fyrkantsspåret ungefär 1 meter innanför, sen red vi på medellinjen för att rakställa hästarna, gick helt okej. Sen red vi som bågar på långsidorna och då flyttade jag även lite för skänkeln och det gick bra. Jag gillar verkligen Chivas, han är riktigt härlig! Tyvärr inga bilder.. :(

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill du göra en design till mig? :)

Hör av dig!:)

2012-02-12 @ 16:19:56
URL: http://rraaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0