Godmorgon.

Godmorgon, dagen startade med att jag fick en rejäl sovmorgon, vaknade för en stund sen. Men hade mer än gärna sovit ännu längre, haha. Startade upp datorn och nu sitter man här & bloggar. Ska inte göra något speciellt idag, bara ta det lugnt fram tills jag ska iväg till stallet för hoppträning! :D Ska nog bara sitta här och blogga fram tills dess, hihi. Jag ska nog strax fixa något att käka, känner mig lite hungrig & jag har inte ätit någon frukost ännu. Om jag orkar sen tror jag även att jag kommer styrketräna lite, om jag inte är för lat, hehe. Nu måste jag få i mig nåt i magen satt inte min mage sprängs.. ;)


En fin bild på Maja jag fotade igår. | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.
Mer bilder från gårdagens fotografering kommer upp efter jag har ätit frulle! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0