Rain, rain, rain..

Har precis kommit ut från duschen, så nu är man fräsch. Härligt väder ute, blir inte att gå ut idag.. Blev sugen på att shoppa, men har ingen större lust att göra det när det regnar. Hehe, latmask. Ska nog göra det imorgon på eftermiddagen ist. Är verkligen i behov av nya kläder. Hoppas bara att det finns lite rea kvar! Skulle egentligen spara mina pengar, men om det finns något billigt rycker jag nog till direkt. Ska iaf träna lite nu, har sjukt tråkigt och jag har inte tränat på några dagar nu, så nu börjar det bli dags! Har som sagt på kvällen hoppgruppen, så jag sticker nog iväg runt sex tiden. Vi hörs om en stund.


Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! :)

2012-01-02 @ 15:12:11
URL: http://alexsdrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0