You can hate but never break me.

Hello everybody! Sov över hos min farmor igår, var där med min kusin och hennes bästis. Skulle egentligen inte legat kvar där, men det blev så iaf. Sen har jag bara varit med dom två knasbollarna hela dagen i stort sett.
Imorgon är det Ponnycupen mot Mälaröarna. Vi vann mot dom när det var hemmamatch, så nu får vi se till att vinna igen! Ska gå upp runt halv 6, och åker hemifrån runt kvart över 7 ungefär. Därför måste jag lägga mig runt 10 ikväll för att orka gå upp tidigt, hinna äta lite frukost och sådant. Tycker själv att det är lite för tidigt, så jag kanske är helt död sen när jag sitter på hästen, hah. Längtar iaf sjukt mycket imorgon. Hoppas det går bra, & att vi tar den här matchen. Ska strax ta en snabbdusch, äta någon macka & sedan sätta mig här ett tag & därefter ska jag nog sova. Vi hörs strax. Ska blogga så mycket som möjligt ikväll när jag kommer tillbaka till datorn och göra lite tidsinställda för nu har jag inte varit bra alls på att uppdatera, men ändå hålls bloggen uppe i en bra nivå iaf, det är bra det! :D


Min första bortamatch mot Gladö (hehe, ja, jag har brist på bilder). Tagga till imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: tack desamma! :D

2012-01-14 @ 21:15:30
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0