Frankie Boy.

Idag praktiserade jag på min lillebrors dagis och det gick riktigt bra, blev nog populär bland barnen, hehe.. Imorgon ska man dit igen, och resten av veckan. Känns bra! Hade hoppträning idag också på lille Frank och det gick riktigt bra bortsett från vägringarna, det måste vi träna på, då det går så sjukt bra när vi väl fixar det! Blir nog att hoppa honom ett tag då Lotta tyckte att jag rider honom bra och så, det var kul att höra! Det går nog bara bättre och bättre för varje gång med honom så det är bra med framgångar, men ibland blir det motgångar, men det får vi slipa på! Jag ska strax ta något och äta, sen ska jag glo på Big Brother! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0