Hemma.

Nu är jag hemma från mormor. Är helt slut nu. Håller iaf på och skickar bilder och sånt. Ska strax åka iväg igen för ponnycupsmatch hos Mälarhöjden, hoppas på vinst för oss, då blir det vår första vinst på en bortamatch på den här säsongen. Skumt att vi vunnit alla hemmamatcher, men förlorat alla borta matcher, vi får se till vinna idag iaf!

Kan berätta att vi tittade på bio i torsdags, blev som en överraskning för mig och vi såg War Horse, sjukt bra film! Man satt där och grät som jag vet inte vad, den var så sorlig, men ändå var den grym! Rekommenderas verkligen!

Nu ska jag fortsätta att skicka bilder till Johanna. Sedan drar jag iväg för ponnycupsmatch, tagga!


Oredigerad bild från i onsdags.

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Fin bild :) men kan du sörsöka skicka lite bilder på mig också typ från KM och PC matcherna :) ??

2012-03-04 @ 16:23:52
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0