Klubbdressyr imorgon!

Min dag har spenderas i stallet med tre knasbollar. Smörjde Dillons sadel och träns. Emilie hjälpte även mig med att borsta och sådant medans jag smörjde. Sedan knoppade jag honom, och dom blev väl ganska lyckade hoppas jag. Smörjde även mina ridskor och chaps och ska strax hoppa in i duschen, och därefter plocka fram ridgrejerna så är jag också redo! Börjar bli taggad nu, sen får vi väl se hur det går på banan, hehe.. Skulle vara kul om man kom bra till, gjorde inte det förra gången när jag red honom på en dressyrtävling. Fast, iochförsig behöver man motgångar för att nå fram till framgångarna. Aja, får väl se hur det går, hoppas på det bästa iaf.


Taggad nuuuuu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0