Söndag.

Ojdå, upptäckte att jag inte har bloggat sen i tisdags, fast det var väl inte så ovanligt, haha.. Börjar känna att jag måste komma tillbaka nu, saknar bloggen & alla läsare försvinner.. Come back! Det har iaf inte hänt så mycket sen i tisdags. I onsdags red jag Chivas och det gick inte så bra. Vet inte varför riktigt, men jag var irriterad hela dagen, då det gick skit på ett NO prov och jag vet inte, det var inte min dag och det blev inget bra sammarbete. Synd, för han är så fin annars. Skänkelvikningarna gick bra mot slutet, när han blev lite lugnare och när jag red nogrannare. Hela helgen har jag pluggat, med en engelska uppgift, hoppas på att den blev bra.. Imorgon är det måndag igen, ny vecka. Det ända man längtar efter är ridningen och att vi får veta våra omdömen.
Ikväll blir det slapp, ska nog titta på Ponnyakuten, Big Brother och lite sånt. Har även tränat konditionen lite idag, känner verkligen att den skulle kunna bli bättre. Snart blir det att gå ut och jogga, när det blir lite varmare typ!


Senaste ponnycupsmatchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0