Söndagens tävling

Framridningen kändes nog helt okej. Marie hjälpte mig lite också, vilket kändes bättre, tack! Försökte göra lite skänkelvikningar, rida på åttvolter och mindre volter för att få igenom ställningen. På banan larvade hon sig när vi kom nära domaren. Tur att hon skärpte sig när jag väl började programmet. Det kändes iaf okej, kan nog inte påstå att det var snyggt ridet.. Red slarvigt och var okoncentrerad. Meja var duktig iaf! Red på 53,929%, inte så bra, men det blir nog mer lokaltävlingar, och hoppas då att jag iaf får över 60%. Stannade sedan kvar och var funktionär och fotade lite i lagklassen. Tävlingen var väl slut runt 6, och hjälpte till att plocka undan. Kom hem runt 8 typ. Trött blev man och fick lite ont i ryggen, men det var verkligen roligt ävens fast det inte gick så bra för just mig.


Foto: Johanna Ahlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0