Vad gör man om man inte har några krafter kvar?

Ursh. Har SO-prov imorgon och ärligt talat, det finns inga krafter kvar, jag orkar inte. Fan, fan, fan! Får paniiiik! Får göra mitt bästa ändå, men känns verkligen som att jag kommer svika mig själv om jag misslyckas.. Sänka betyget är ju inte det jag kämpar för. Har typ redan gett upp.. Men ska iaf läsa lite i svenskaboken, läsa några sidor i fysikboken och därefter fortsätta med SO om jag nu inte somnar. Hade tänkt se Big Brother, men då hinner jag inte plugga.. Snacka om jobbigt lääääge! Bara negativt nu, men det positiva är att det snart är helg! Ska fortsätta att plugga nu så jag hinner klart någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0